Kaç ŞekeR Var'dı SiteDe?

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam






Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..

Her odası darmadaqın, tıpkı ruhum qibi.. 



Ya a$k bitti, ya zaman.. İkisinden biri…

HaLa yanaqımda qözya$ımın izLeri…


Artık susuyorum… SözLerim bitti..

Bu kez qidiyorum.. sahiden bitti….


MutLu sonLa biten hikayen oLamam..
ELLerinden tutsam iyiLe$mez yaram..
Yüzüne baksam.. Aynı a$kLa bakamam..SevgiLim ho$çakaL…
yüzüme yaLanLarLa Baktıqından beri.. 
AkLımda bir karma$a İçimde acı izLeri..
Ya a$k bitti, ya zaman.. 

İkisinden biri…

HaLa yanaqımda qözya$ımın izLeri…




Savruk bir eLdim ben..

TutamAdın..

Aktım..

Güzçsüz bedendim ben.. 
Ardından yokLuğuna baktım..



0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Kötü Yorumlar Atmayınız..
Yoksa Yorumunuz Silinecektir..

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam






Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..

Her odası darmadaqın, tıpkı ruhum qibi.. 



Ya a$k bitti, ya zaman.. İkisinden biri…

HaLa yanaqımda qözya$ımın izLeri…


Artık susuyorum… SözLerim bitti..

Bu kez qidiyorum.. sahiden bitti….


MutLu sonLa biten hikayen oLamam..
ELLerinden tutsam iyiLe$mez yaram..
Yüzüne baksam.. Aynı a$kLa bakamam..SevgiLim ho$çakaL…
yüzüme yaLanLarLa Baktıqından beri.. 
AkLımda bir karma$a İçimde acı izLeri..
Ya a$k bitti, ya zaman.. 

İkisinden biri…

HaLa yanaqımda qözya$ımın izLeri…




Savruk bir eLdim ben..

TutamAdın..

Aktım..

Güzçsüz bedendim ben.. 
Ardından yokLuğuna baktım..



0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Kötü Yorumlar Atmayınız..
Yoksa Yorumunuz Silinecektir..

Blogger tarafından desteklenmektedir.

(=

Fotoğrafım
Yazı yazmayı Sevmemmm.. =) Ankaralıyım =) TÜrk kızıyim =)SAbah gömlegini ütülerim akşam kafanii :p

İzleyiciLerim..=)